Esittele crm mielenkiintoisesti blogissa!
Crm on monin tavoin pinnalla juuri nyt! Monilla aloilla käydään juuri nyt kovaa kilpailua ja asiakaspalvelu on kilpailuvaltti, jota ei kannata missata! Crm auttaa yritystä ottamaan asiakaspalvelunsa haltuun. Ensi kuulemalta crm ei välttämättä kuulosta kaikista mehukkaimmalta blogipostauksen aiheelta, mutta kun aiheeseen pureutuu hieman syvemmältä, on siitä mahdollista saada kirjoitettua erittäin mielenkiintoinen postaus tämän artikkelin vinkeillä.
Ratkaise postauksessa lukijan ongelma
Jos blogisi lukija on esittänyt sinulle blogisi kommenttilaatikossa jonkin crm-aiheisen kysymyksen, kannattaa siihen tarttua. Kysymykset nimittäin kertovat siitä, millaisista asioista blogisi lukijat ovat kiinnostuneet ja millaisten asioiden läpikäyminen postauksessa toisi heille lisäarvoa. Jos blogisi lukijat arvostavat sinua, he ottavat sinulta mielellään vastaan arvokasta tietoa heille tärkeästä aiheesta ja itse asiassa tällaisen tiedon kerääminen mielenkiintoiseksi postaukseksi auttaa sinua nostamaan arvostustasi blogisi lukijoiden silmissä. Kuten edellä jo mainittiin on crm nykyisin monella alalla kuuma peruna – aihe, josta puhutaan paljon, ja jonka mahdollisimman tehokkaasta hoitamisesta ollaan valmiita maksamaan! Ammattimainen laadukas crm auttaa ottamaan asiakkuudenhallinnan haltuun! Ja lähes alalla kuin alalla ammattimaisesti hoidetut asiakassuhteet ovat kullanarvoinen kilpailuvaltti!
Postaa huumorilla
Voit lähestyä aihettasi myös huumorin keinoin. Kerro postauksessa vaikkapa katastrofaalisen huonosta asiakaskokemuksestasi, jonka olet juuri kokenut. Kerro mikä meni pieleen ja miksi. Kuinka reagoit ja mitä ajattelet yrityksestä nyt? Raivositko hulluna pettymystäsi ja jaoit huonot kokemuksesi suurelle yleisölle? Vai nielitkö pettymyksesi ja kyyneleesi, mutta päätit ettet enää koskaan käytä kyseisen yrityksen palveluita? Voit jopa hieman suurennella tilannetta ja tapahtunutta, ellei se syö postauksen luotettavuutta. Saat tilanteesta oivallisen aasinsillan kertoa mikä on crm ja kuinka ammattimainen crm auttaa yrityksiä varmistamaan, ettei vastaavia tilanteita pääse syntymään.
Esittele yritys
Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto on esitellä blogissa crm-palveluita tarjoava yritys. Parhaimmillaan tällaisessa postauksessa piilee myös hedelmällisen kaupallisen yhteistyön mahdollisuus. Lime technologies on yksi hyvä vaihtoehto, sillä se tarjoaa laadukkaita ja ammattimaisia crm-palveluita omanlaisellaan twistillä. Sen crm-järjestelmät ovat käyttäjäystävällisiä ja visuaalisesti miellyttäviä ja järjestelmien ominaisuudet on mahdollista räätälöidä käyttäjä tarpeiden mukaan. Tällaisen crm-järjestelmän avulla on helppo löytää yrityksen kaikki asiakastiedot yhdestä ja samasta paikasta. Lisäksi crm on helppo integroida yrityksen muihin IT-järjestelmiin. Sen avulla yrittäjä voi itse hallita käyttäjiä sekä lisätä tai poistaa kenttiä tai tehdä järjestelmään muutoksia. Mielenkiintoinen postaus crm-palveluita tarjoavasta yrityksestä voi innostaa myös blogisi lukijoita kokeilemaan yrityksen palveluita ja näin hyödyttää sekä yritystä, bloggaajaa että lukijaa!
Postaa arvonta tai kilpailu
Myös crm-aiheinen arvonta tai kilpailu saattaa toimia postauksessa – etenkin, jos kilpailun jakaa myös blogin somessa. Järjestä vaikkapa crm-aiheinen tietovisa, jossa arvotaan houkutteleva palkinto kaikkien oikein vastanneiden kesken. Palkinto voi olla vaikkapa jotain aiheeseen liittyvää. Esimerkiksi hemmotteluhoito sellaiseen kauneushoitolaan, joka käyttää laadukasta crm-järjestelmää ja on saanut asiakkailtaan erityisen hyvää asiakaspalautetta. Usein tällaiset postaukset aktivoivat lukijat osallistumaan aktiivisesti ja auttavat blogia keräämään seuraajia ja tykkäyksiä myös somekanavilleen. Etenkin houkuttelevan palkinnon voittajalle crm ja blogisi jäävät helposti mieleen!